ASKO W6564NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W6564NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

e******@b************ 21-04-2023

Bevalt prima

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Zeer te spreken over de wasmachine.
Deze machine werd ons aan bevolen door Expert.
Na 16 jaar nog steeds plezier van.

Pluspunten

• Zeer lange levensduur.
  • Bevalt goed.

Officiele reactie van Atag 24-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je na zoveel jaren nog steeds plezier hebt van jouw wasmachine.

Marijke
Webcare ASKO

p*********@c********** 20-02-2023

Duurkoop niet altijd beter ..

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Machine nu 6 jaar in het bezit. Is destijds aangekocht als gelijkwaardig product tov Miele en dus aanbevolen door de witgoed leverancier dus zijn we overstag gegaan.
Heel mooi dat de trommel onafhankelijk is opgehangen tov de omkasting maar het geeft heel veel onrust bij het centrifugeren . De leverancier erbij gehad en die zegt dat het beter is om minder kilo's wasgoed in 1 keer te wassen ( 8 kilo moet ie toch wel kunnen.... not) De machine draait gemiddeld 4 tot 5x in de week en nu na 6 jaar zijn de schokbrekers versleten en lekt er water via de deur.
De trommel beukt nu letterlijk tegen de voorzijde van de omkasting aan met 1600 toeren... veel te gevaarlijk om daarmee door te draaien. Reparatie kost toch weet een aardig bedrag en geeft al geen vertrouwen meer in de machine. Dus ik heb maar weer een Miele besteld. Zweedse Volvo's gaan lang mee maar Zweedse wasmachines ......... het merk maakt de verwachting niet waar...jammer.

Pluspunten

• Hij wast..

Minpunten

• Duur
  • wasmachine gaat echt te veel kort mee
  • ontwerp

Officiele reactie van Atag 21-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend om te lezen dat de wasmachine niet aan je verwachtingen heeft voldaan! We streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en betreuren het dan ook wanneer dit niet zo is.

Je geeft aan dat je al een ander toestel hebt aangeschaft. Indien we toch nog iets voor je kunnen betekenen ontvangen we graag je contact- en adresgegevens met een kopie van deze review. Je mag dit sturen naar webcare@atagbenelux.com.

Suzan
Webcare ASKO

Nol van Hugten 18-08-2021

Nooit meer een ASKO

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Door de witgoed specialist laten overhalen om deze machine te kopen i.p.v een miele.
Wat hebben we daar een spijt van.
Piept en rammeld van af het begin deursluit slecht centrifugeerd soms nieit bevesteging van de trommel al 2x defect was stinkt.
Nu onderdelen niet leverbaar .
Dus maar besloten een nieuwe te kopen.
Zonde van deze te dure aankoop nooit meet een ASKO @

Minpunten

• Was stinkt
  • Maakt veel lawaai
  • Is zijn 1100 euro niet waard.
  • Slechte sercice
  • Reparatie gevoelig

NolvH 20-08-2021

Jullie voorstel is net zo snel als jullie service.😡

Officiele reactie van Atag 19-08-2021

Beste heer/mevrouw van Hugten,
Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met de ASKO wasmachine als teleurstellend wordt ervaren. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij streven ernaar dat onze klanten lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. U geeft aan besloten te hebben een nieuwe wasmachine te kopen. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen betekenen, kunt u uw gegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com.
Chantal Webcareteam ASKO

oosten 18-10-2020

Goede wasresultaten, niet stil en binnen 5 jaar stuk

Geschreven voor: ASKO W6564NL

de wasresultaten zijn goed zowel met lang als kort programma
de machine zou stil zijn, maar dat is helaas niet het geval.
De vorige, een samsung was stiller. Die ging na 5 jaar kapot.
Deze ASKO zou langer meegaan; betere kwaliteit.
Helaas ook na 5 stuk, trommel draait niet meer.

Officiele reactie van Atag 19-10-2020

Beste heer/mevrouw Oosten,

Wat vervelend om te lezen dat de wasmachine niet aan u verwachtingen heeft voldaan. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mocht u al contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan zullen zij dit uiteraard in behandeling nemen. Indien u dit nog niet heeft gedaan, kunt u uw adresgegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Dan kijken we of en wat we hierin nog kunnen betekenen.

Groet, Ursula Webcareteam ASKO

vanKempen 18-09-2020

7,5 jaar geleden aangeschaft

Geschreven voor: ASKO W6564NL

We hebben getwijfeld over een Miele en deze ASKO. Vanaf het eerste moment al problemen. Bedrading ging kapot, schokbrekers vernieuwd, deurtje vernieuwd, lager kapot, V-snaar versleten, lager versleten. Deze machine is ons aangeraden als het werkpaard onder de wasmachines. Wij zijn met 2 personen en hebben nog nooit zoveel problemen gehad. Ik geef het op en ga op zoek naar een andere.

Officiele reactie van Atag 21-09-2020

Beste familie van Kempen,

Wat vervelend om te lezen dat jullie niet tevreden zijn over de ASKO wasmachine.
Het is inderdaad zo dat de wasmachine van ASKO als een "werkpaard" gezien wordt en het is dan heel vervelend om te lezen dat jullie zoveel storingen aan de wasmachine hebben gehad.
Wij willen graag meekijken wat er de afgelopen jaren allemaal gebeurt is. Wil jullie ons de NAW gegevens mailen? Indien je dit wenst kun je contact opnemen met webcare@atagbenelux.com.

Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ASKO

Jaquelien 17-02-2020

slechte wasmachine Asko W 6464

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Wat een miskoop. We hebben gezocht naar een stille wasmachine. Alles wat we hebben gekocht is een apparaat waarbij het lawaai zo hard is dat ik het apparaat niet na zeven uur 's avonds aan durf zetten m.h.o.o. de buren. Als ik dit had geweten was het apparaat hier nooit in huis gekomen.

Officiele reactie van Atag 18-02-2020

Beste Jaquelien,

Wat vervelend om te lezen dat de wasmachine zoveel geluid produceert.
Onze wasmachines worden altijd uitvoerig getest ook met het doel dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang was-plezier mogen beleven aan de wasmachine. Graag wil ik met je meekijken of ik nog iets voor je kan betekenen. Indien gewenst wil je dan je adresgegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Met vriendelijke groet, Femke Webcareteam ASKO

Mia 14-02-2020

Asko wasmachine

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Werkelijk nog noiit zoveel geld uitgegeven voor zo'n slecht apparaat.. Na 9j en 2x dure reparatie.. Zijn elk jaar paar maand weg met de camper.. Dus tel uit.. Echt bagger 1ste klas..

Minpunten

• Prijs
  • Levensduur
  • Reparatie duur

Officiele reactie van Atag 18-02-2020

Beste Mia,

Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met de wasmachine zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Onze wasmachines worden altijd uitvoerig getest met het doel dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang was-plezier mogen beleven. Ik kijk graag of ik nog iets voor je kan betekenen. Indien gewenst wil je dan je adresgegevens mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Met vriendelijke groet, Femke Webcareteam ASKO

Jw 13-06-2018

maakt veel lawaai met centrifugeren. rubber springt er uit

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Van begin af aan problemen. Maakt zoveel Lawaai met centrifugeren dat je elkaar niet verstaat en 's nachts wakker word van het lawaai. Ook voorgekomen dat hij meer op zijn plaats stond. Verschillende keren monteur gehad. Deze heeft Sterkere schokbrekers gemonteerd. Opnieuw geprogrammeerd. Net nu de garantie 3 maanden verstreken is,weer problemen. Tijdens het centrifugeren sprint het rubber er uit. Er is weer een monteur bij geweest. Nu blijkt dat de lager versleten is. Daardoor komt er speling op de trommel en dit geeft onbelans. Onkosten 500 a 600 euro. Nu wel uit coulance een. Niewe aangeboden gekregen tegen ongeveer de helft van de prijs. Maar denk niet dst wij hier gebruik van maken..

Minpunten

• Veel lawaai
  • Niet stabiel
  • Prijs kwaliteit zeer slecht

G. de Vries 31-08-2017

sof ASKO

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Ook wij hebben de voorloper van dit model. Een mooie machine met een uniek ophanging en binnenwerk. Maar helaas is het ook voor ons een DUURkoop gebleken. de beloofde10 jaar probleemloos gebruik zijn echt niet gehaald: eerst een nieuwe motor gemonteerd n nu na 9 jaar begeeft de printplaat het, notabene omdat er water uit de slangaansluiting lekt op de temperatuursensor van slechts 2 tientjes. Wij weten nu zeker: de meerwaarde van een ASKO bleek een grote sof! Vervanging printplaat kost 350 euro! Financieel en milieutechnisch NIET verantwoord zo'n asko.
Voor ons heeft het merk door zoveel FRUSTRATIE afgedaan.
Dat de fabricage vanuit Zweden tegenwoordig overgeplaatst is naar Slovenië helpt hier ook niet aan.
Zou de huidige importeur ATAG hier veel aan kunnen verbeteren?

William 03-06-2018

Ook het voorganger model W6907: over het wasresultaat en de constructiekwaliteit niks te klagen; maar na 7 jaar zeer intensief gebruik begaf ( vanwege standplaats badkamer?) de printplaat het; kosten €750,- en nu bijna 3 jaar later lijkt dit weer het geval te zijn nu programma op "centrifugeren" blijft hangen. Nu er hier minder vaak gewassen gaat worden toch maar een goedkoper alternatief uitkiezen. Aan de kwaliteit van de elektronica mag - gezien de prijs meer aandacht besteed gaan worden!

Kees57 26-07-2017

Wat een herrie

Geschreven voor: ASKO W6564NL

Op zoek naar een Miele lieten we ons door onze "Witgoedspecialist" overhalen om deze dure Asko aan te schaffen. Spijt! Zowel de dealer als Asko zelf moesten al snel langskomen om iets aan de ongelooflijke herrie tijdens het centrifugeren te doen. Geen enkel resultaat. Hoewel deze machine ons werd aangeprezen als superstil vanwege de speciale ophanging met schokbrekers, is het de meest luidruchtige wasmachine die we in ruim 30 jaar hebben gehad. Ook stinkt de trommel. Ondanks regelmatig kookwas draaien, wasmachinereiniger gebruiken, filter schoonhouden. Volgens de dealer omdat we teveel wasverzachter gebruiken. Onzin, op zijn advies gebruiken we het nog nauwelijks. Zo weinig dat je je soms afvraagt, of de was wel schoon is. Dat de machine in Zweden wordt gemaakt, is een kulverhaal. Het ding wordt gewoon in een lage lonen oostblokland gemaakt.

Pluspunten

• Geen machet

Minpunten

• Enorm luidruchtig
  • Wasprogramma duurt een eeuwigheid
  • Hoge prijs
  • Trommel stinkt

suuskieskeurig 10-12-2018

Hallo Kees,

Mag ik vragen of dit überhaupt ooit is opgelost? Wij hebben nl. exact hetzelfde probleem en worden hier niet mee geholpen.

Erna 10-05-2016

Goede wasmachine!

Geschreven voor: ASKO W6564NL

De wasmachine is makkelijk in gebruik. Er zijn veel keuzemogelijkheden en elke was is mooi schoon. Het is vooral fijn dat je zowel korte als lange programma's hebt op elke gewenste temperatuur.

Tanajura 02-06-2014
Geschreven voor: ASKO W6564NL

Wasmachine gekocht omdat de wasmachine op een houten vloer moest staan en de vorige wasmachine te veel trilde (bouwknecht). We hebben behoorlijke spijt van onze keuze om heel veel redenen:
- De wasmachine laat nog steeds het hele huis trillen, zelfs nadat we een betonnen vloer gestort hebben. De monteur zegt dat het aan ons huis ligt, maar dan moeten ze er niet mee adverteren dat deze wasmachine geruislozer is dan andere wasmachines, want dat is hij niet.
- De was wordt niet schoner dan onze 8 jaar oude Bouwknecht, plaatjes op t-shirts die met de Bouwknecht al vaker gewassen zijn plakken aan elkaar/gaan stuk en ik krijg veel sneller gaten in wat oudere kleding.
- Je kunt niet zien in welke fase een wasprogramma zich bevindt (voorwas, was, spoelen ed).
- In het begin bleef de wasmachine zelfs hangen in het spoelprogramma, waardoor we de wasmachine niet durven te laten draaien als we niet thuis zijn.
- De tijdsindicatie klopt zelden, wasmachine doet er vaak ruim een uur langer op. De wasmachine stelt daarnaast regelmatig onverwacht de tijd bij, je kunt hier dus niet van op aan.
Ik zal vast nog iets vergeten zijn, maar bovenstaande laat voldoende zien dat we niet tevreden zijn. Installatieservice was trouwens wel goed.

suuskieskeurig 08-04-2014
Geschreven voor: ASKO W6564NL

Prijs echt niet waard!! Deze dure machine heeft inmiddels na een paar maanden al nieuwe schokbrekers. Monteur ook al 4x gezien.
Door de niet aanwezige rubber rand(heeft voordelen) komt er veel vuil/kleine dingen in de afvoer waardoor machine instabiel wordt. Ik heb spijt van deze aankoop!!

boontje 3871 19-02-2014
Geschreven voor: ASKO W6564NL

deze machine nu anderhalf jaar in bezit en vanaf het begin een en al ellende. monteur van asko is bijna kind aan huis.
lekkende deur .software update's en nog veel meer ellende.
1 monteur hoeft hier zelfs niet meer te komen.
wat een slechte kwaliteit. ( komt ook niet meer uit zweden, maar uit kroatie )

suuskieskeurig 16-01-2015

Hallo Boontje, Wij hebben ook alleen maar ellende met de machine en na 4x een monteur bieden ze nu ook een software update aan maar vraag me af of dit veel zin heeft. Hoe is jouw ervaring hiermee? Onze machine maakt heel veel lawaai en dit zou met een update verholpen kunnen worden?

Doesbrand 05-02-2014
Geschreven voor: ASKO W6564NL

Topkwaliteit, zeker zo goed als, of misschien wel beter dan Miele (dat zal de tijd moeten leren). NA ruim 2 jaar intensief gebruik (gezin met 3 pubers, sportschool, voetbal, wielrennen, je kent het wel...) nog geen vuiltje aan de lucht. Het enige wat tegenvalt is de stabiliteit, dat zou beter hebben moeten kunnen. Het ding staat bij ons op een houten vloer en ondanks het feit dat dat juist als een van de argumenten voor deze machine werd genoemd, is hij niet zo stabiel als onze eerdere AEG. MAar die gaf meer kuren, dat dan weer wel. Wie zweert bij Miele moet toch ook even ASKO overwegen.

Markia23 10-05-2012
Geschreven voor: ASKO W6564NL

N.a.v. eerdere berichten deze machine bij de vakhandel besteld, het plaatsen is een fluitje van een cent omdat door het ophang systeem de machine niet eens waterpas hoeft te worden gezet. Machine doet wat hij moet doen en voelt degelijk aan, ik ben alleen niet blij met het standaard programma van c.a. 2 uur wat na een kwartier wordt deze duur nog eens met 1,5 uur verlengt wat aanmerkelijk langer is dan de maximale tijd die wordt aangegeven door Asko. Ik ben inmiddels op het korte en extra korte programma overgestapt want die voldoen ook. Vooral de extra garantie tot 5 jaar (standaard na aanmelding bij Asko) geeft mij vertrouwen.

Ineke1969 08-12-2011
Geschreven voor: ASKO W6564NL

Ik was nu ruim een jaar met deze machine, een waanzinnig grote trommel, wat goed van pas komt met een gezin met 4 kinderen. De machine staat heel stabiel op zijn 4 schokbrekers en er blijft geen washangen in de rubberrand. Al met al zeer tevreden en hopelijk gaat de machine lang mee zoals mijn leverancier Vink Witgoed mij vertelde gebouwd voor 5500 wasbeurten. Tot nu toe erg tevreden over de machine in mijn vaste leverancier uit Westbroek, snel bezorgd en vakkundig advies.